IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

mountains~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Pelangi
Hunter

Aantal berichten : 513
Punten : 54

Over jouw personage
Leeftijd: 17
Groepsleider: X
Relatie: X

BerichtOnderwerp: mountains~   ma aug 27, 2012 8:31 am

Twee kraal ogen keken naar een groepje rugzakken die tegen de zijkant van een blokhut stonden. Gezellig met zijn allen stonden ze te wachten op hun eigenaar die hun weer verder mee zou nemen. Maar een van deze rugzakken zou pech hebben en een nieuwe eigenaar krijgen, eentje met regenboog haar en een staart die niet met een elastiekje bij elkaar word gehouden. De twee kraal ogen probeerde zo veel mogelijk informatie over de rugzakken te krijgen en de beste uit te zoeken voor hun eigenaar. De gele, scherpe snavel die ook bij de twee kraal ogen hoorde werd geopend en liet een krijs horen die nog enkele keren echoden door het bos. Het wezen van wie de kraal ogen waren sloot zijn vleugels en dook naar beneden. Als ene kogel die zijn geweer verliet vloog deze door de lucht. dit wezen, dat normaal bedekt was met bruine veren en witte op zijn kop en nek opende zijn vleugels en strekte zijn poten uit. Maar deze keer was dit wezen niet twee kleurig, maar was haar lijf oranje en haar kop licht blauw. En dat wezen was ik. Ondanks dat ik van het normale 'aarde' kom kon ik toch in elk wezen van thuis veranderen. Zelf de insecten en enorme wezens. Ik kon alleen niet in uitgestorven dieren veranderen. Het zou wel fijn zijn maar of ik dan ooit elk die heb kunnen gebruiken zou denk ik niet lukken. Ik weet het zelf wel zeker, er zijn nu al zo veel bestaande dieren. Hoe kan ik ook nog eens onthouden in welke ik al een keer ben veranderd. Als ik niet betoverd was door jellal zou ik het nog wel kunnen weten, maar dan zat ik weer eens met een hoop gedoe. Maar goed, ik had mijn vleugels geopend en mijn voren naar voren gericht, klaar om een van de rugzakken te pakken. Ik sloot mijn klauwen om een rugzak die -vanuit de lucht- op een goede rugzak voor mij leek. Met wat moeite kwam ik weer omhoog voordat het gezien werd dat een vreemd gekleurde arend een rugzak steelde. Met minder vaart dan eerst vloog in door de lucht. Ik moest snel een plaats vinden om de inhoud van de rugzak te bekijken om niet op te vallen. En niet alleen omdat ik vreemd gekleurd was.

Ik liet de rugzak met een plof op de grond vallen en veranderde in een mens nog voor dat ik de grond raakte. Ik landde op de zijkant van mijn voet en zakte zo door mijn been heen. Ik sloeg mijn handen om mijn enkel heen, legde mijn onder lip achter mijn tanden en zoog lucht naar binnen. Met wat moeite -doordat ik nog niet helemaal hersteld was- kwam ik weer omhoog en liep ik naar de rugzak. Met de rugzak tussen mijn benen ging ik zitten en maakte ik de bovenkant open. Het duurde even voordat ik alle openingen in de rugzak gevonden had voordat ik de inhoud ging bekijken. Ik haalde een voor een alle spullen uit de rugzak en legde ze neer op de grond. Een tent, een EHBO-set, twee veld flessen van 1 liter, regen kleding, een verst, brood en beleg, energie repen, een zak die over de rugzak kan, kleren en ondergoed, een stuk touw en wat haken en klippen, een gas brander met pannen set, een boek met verschillende tekeningen, testen en krabbels, een GPS en een thermometer. En dan weet ik niet of ik de hele tas heb leeg gehaald. Ik legde al het spul dat ik waarschijnlijk niet zo veel zo gebruiken onderaan en liet de kleren liggen. Ik keek naar alle maten en kon zowat mijn ogen niet geloven. de maten van de kleding kwamen bijna overeen met die van mij, bijzonder genoeg zelf het ondergoed. Door de strakke vouwlijnen en de prijskaartjes in het onder goed was het nog niet gebruikt of gedragen. Ik trok een van mijn mondhoeken omhoog en prote de kleding onderin de zak. Ik ging weer staan en tilde de tas op met 1 hand. Met wat moeite kan ik hem de lucht in houden. Ik liet de groen kleurige tas op de grond vallen waarna ik hem weer optilde en om mijn schouder worp. Ik maakte alle banden vast en zette ze op maat. Ik sprong er een paar keer mee waarna ik begon te lopen. Zaten die veld flessen nou vol of niet? Ik probeerde met mijn hand bij de flessen te komen die ik aan de zijkant van de tas had gestopt. Ik kon de flessen wel pakken maar niet uit hun houder krijgen. Ik zou het later wel bekijken of ze wel of niet vol zaten. Eerst moest ik nu verder van die blokhut komen zodat ze me niet konden vinden. Ik pakte de schouderbanden van de tas vast en begon stug door te lopen.

Terwijl er al vele plukken haar niet meer in mijn staart zaten maar op mij voorhoofd geplakt zaten haalde ik de rugzak van mijn schouders af en ging op een steen zitten. Terwijl ik met wat gepruts de veld flessen van de rugzak haalde merkte ik dat ze wel erg licht waren. Ik vermoedde het eerste al maar maakte ze toch nog open. Leeg, ik draaide de dop er weer op en smeet een van de flessen weg die in de sneeuw belande. Het was een enorme klim om hier te komen en ik had Nieteens water. Ik legde mijn hoofd in mijn handen en veegde het zweet ervan af, waarna ik het aan mijn broek smeerde. Ik was zowat half fanterria door gekruisd en ben nu in een gebied waar ik zalfs te koud voor ben gekleed. Ruw opende in de rugzak en haalde het vest eruit. Ik trok het prijskaartje eruit en trok het aan. Ik wreef over mijn armen om het warmer te krijgen waarna ik de GPS pakte en keek waar ik was. Blijkbaar was ik zonder dat ik het gemerkt had het pad gevolgd dat was aan gemenen en was ik nu ineen of ander sneeuw gebied van de reuzen. Ik vloekte binnenmonds en stond op. Ik pakte de veld fles en keek of ik er geen gat of deuk in had gemaakt en stopte hem weer in de tas. In een beweging slingerde ik de rugzak weer op mijn rug, maakte alle banden vast en begon weer te lopen. Dit keer niet meer op het pad maar dwars door de sneeuw heen. Een brul echode door de hoge bergen heen. Eentje waardoor ik mezelf een face-palm wilde geven. Ik kon in vele wezens verandern. Waarom veranderde ik dan nu niet gewoon in een ijsbeer ofzo? Ik weet dat alles wat ik draag ik gewoon weer terug heb wanneer ik weer in een mens verander, dus waarom ben ik er dan nu nog een? Ik zuchtte en sloot mijn ogen. Mijn lichaam boog zich naarvooren terwijl ik mezelf in een ijsje veranderde. Wat was het heerlijk dat ik nu gewoon de macht over elk wezen had in plaats van dat ik het eerst moet temmen.

(&kora)(klein detail, Pelangi heeft niet alleen een staart op haar hoofd maar ook een paarden staart op haar kont xd ik denk, is wel handig voor de beschrijving :3)

===========================
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kora
Nieuweling

Aantal berichten : 8
Punten : 5

Over jouw personage
Leeftijd: 17 years
Groepsleider: Uhm... do i need one? No.
Relatie: WHAT?!

BerichtOnderwerp: Re: mountains~   ma aug 27, 2012 11:45 pm

(Vind ik niet erg, is juist leuk Wink)

Passen baande een weg door de sneeuw.Eerst had het nat gesneeuwd, waardoor mijn haar druipnat werd.vreselijk was dat.De bloemen waren gesloten, en zo te zien wachten ze al heel lang om open te gaan.Nog steeds was ik er niet achtergekomen hoe ik hier terecht was gekomen.Hoe toch.Ik sliep gewoon in mijn iglo, toen ik wakker werd, voelde ik alles behalve mijn bed.Ik deed mijn ogen open, en alles was groen.Je snapt het al, ik was niet meer op de zuidpool.Sindsdien zwierf ik hier rond.Ik hoorde soms stemmen: "Blijf in Fanterria.Blij bij ons."die zoetsappige stemmetjes helpen hun niet, ik wil wel weg.Maar zo te zien duurt dat wel een tijdje.Ik hoorde in de verte voetstappen, grote voetstappen.Het werd alleen maar raarder, maar bang?Bang was ik niet.

Ik keek nog steeds om me heen.De bergen waren altijd reusachtig, maar
dit was gewoon niet normaal.Ik wou dat ik weer op aarde was, op de
zuidpool.Ik had nog steeds mijn winterkleding aan.Het was vrij koud,
maar dat was niet erg voor mij.Ik was er sowieso aan gewend.Ik liep verder.Ik klom op bergen, en klom er weer af.Tot ik opstond op een berg, deze was heel, heel groot.Ik kon alles zien.Van boom tot rivier, van meer tot ijs.Toen zag ik wat wat ik zo leuk vond; een ijsbeer.Die leven hier toch niet?Of wel?Ach ja, boeit het.Ik rende er naartoe.ik sprong over rotsen en struiken.Ik bekeek hem van een afstand.Prachtig wezen.Maar het liep en gedroeg zich nogal, ondierlijk.Ik was al een keer naar mijn zus op de Noordpol geweest, en daar zag ik al eens ijsberen.Ook zag deze er een beetje anders uit.Ik wist niet wat, maar ik voelde het gewoon.Ik kwam langzaam dichterbij.Deze leek me niet woest, dus ik kon wel bij hem gaan staan."Uhm... ben je wel een echte ijsbeer, als ik het vragen mag?"misschien was het een mens die veranderd was?langzaam aan begon het te sneeuwen.Denk als een wolf.zei ik in mezelf.Mijn blauwe ogen tuurde in de sneeuw.Ik liep naar een hollle boom.Het was goed steveig."Kom, ik doe je geen kwaad."zei ik tegen de ijsbeer.Dalijk was het echt een mens.En dan?

-srry flutje D: -

Wame || Kora
Profiel bekijken
Pelangi
Hunter

Over jouw personage

BerichtOnderwerp: Re: mountains~   wo aug 29, 2012 10:56 pm

Mijn vacht begon me langzaam op te warmen waardoor ik stugger door kon lopen. Tevreden zuchtte ik waarna ik iets onbekends rook. Wel een mens, maar niet eentje die ik niet kende. Ik rook nog een paar keer en merkte dat het mens vrouwelijk en ook niet van hier was. Ik schudde met mijn kop, het maakt vast niet veel uit. Een mens zou niet zomaar op een ijsbeer afstappen. Ik hoorde hoe sneeuw vertrapt werd en benen die door stuiken heen banjerden. De geur van het onbekende mens was sterker geworden doordat ze nu dichterbij me stond. Ik zuchtte, als ze nog dichterbij komt zal ik weer eens doen alsof ik geen controle over mijn lichaam heb. Het meisje kwam steeds dichterbij en begon op mijn zenuwen te werken. Hoe kan je ooit zo dom zijn om naar een ijsbeer te lopen?! Oké, mag dan niet de normale witte ijsbeer vacht hebben maar nogsteeds, ik ben sterk, zwaar en het enorme klauwen en tanden. "Uhm... ben je wel een echte ijsbeer, als ik het vragen mag?" ook dat nog. "dus jij denkt dat je zomaar op een ijsbeer kan afstappen?" snauwde ik. Hoe kan je zo malloot doen? Ik nergeerde het meisje en liep verder. Ineens rook ik een vaag bekende geur. Shit! Dat waren de mensen van de blokhut. Ik keek om me heen. Niks behalve een landschap vol met sneeuw, enkele rotsen en een holle boom. De holle boom was het beste verstopmiddel maar het meisje was erin gegaan. Zucht, ik moest dus bij haar gaan zitten. Ik een drafje ging ik naar de boom toe en stopte er vlak voor om weer in een mens te veranderen. Met alleen wat zomer kleding met een verst er over ging in in de holle boom zitten. Ik haalde de rugzak van mijn rug en drukte het tegen me aan. Ik legde mijn staart om mijn voeren heen om ze warm te houden. Ik maakte de rug zak slordig open en zocht de gasbrander. Ik kreeg mijn hand nog amper uit de tas omdat ik de gasbrander onderin had gestopt. Stom, stom, stom stom. Heel haalde ik de gasbrander uit de tas en legde hem op de grond neer. Oké, hoe gebruik ik hem? Ik haalde het elastiekje eraf dat het zilverfolie eromheen af en het zilverfolie ook. De kleine brander zette ik op de grond neer en maakte ik vast aan de gasfles. Oké, waar zet ik hem aan? Ik draaide aan een of ander ding en met geluk ging de brander aan. Een warme aranje rode vlam verlichtte en verwarde de holle boom. "dus jij loopt zomaar op een vreemde ijsbeer af." vroeg ik aan het meisje.

-fluitje-

Profiel bekijken
Kora
Nieuweling

Over jouw personage

BerichtOnderwerp: Re: mountains~   do aug 30, 2012 3:58 am

"dus jij loopt zomaar op een vreemde ijsbeer af."Ik schrok me kapot toen ik een regenboog meisje naast me zag.Wacht... een regenboog meisje met een... een paardenstaart?!"Waarom niet?Ik bedoel, ik kom van de zuidpool, en mijn zus van de noordpool, ik ben al een keer bij haar op de noordpool geweest.Waarom zou ik eigenlijk bang zijn voor ijsberen?''het klonk bot...Maar kwam zij naar van hier?Of van de aarde?Ik kreeg hoofdpijn.''Wat doe jij hier eigenlijk?''vroeg ik.Ik weet ook niet niet hoe ik hier ben gekomen.Zij misschien wel.Ik keek vooruit.Ik keek daarna naar de aansteker... Dat vlammetje... Ik kreeg er een beetje koppijn van.Ook een beetje warm.Ik had al zulke dikke kleren.Ik pakte uit mijn zak (hele grote zak) nog wat dikke kleren.''Hier, houd je warm.'' zei ik toen ik de dikke kleren aan het andere meisje gaf.Het zou niet zo fris zijn als er hier een bevroren regenboog lijk zou liggen.I mean, right?

/srry FLUT/

Wame || Kora
Profiel bekijken
Pelangi
Hunter

Over jouw personage

BerichtOnderwerp: Re: mountains~   do aug 30, 2012 7:46 am

het meisje schrok van mij. was het dan echt niet opgevallen dat ik hier neer kwam ploffen en een gasfles aan deed? ik heb intelligentere wezens gezien, maar toch leek dit meisje met andere dingen slim. geen idee wat maar het was iets. "Waarom niet?...'' wat versuft keek ik op terwijl het meisje bleef door praten. ''...Ik bedoel, ik kom van de zuidpool, en mijn zus van de noordpool, ik ben al een keer bij haar op de noordpool geweest...'' een keer ja, en dan weest je vast wel genoeg. net zoals mensen bij andere dieren denken '...Waarom zou ik eigenlijk bang zijn voor ijsberen?'' waarom? ik wilde bijna gaan lachen van verbazing. waarom zou je niet naar een onbekend ijsbeer gaan als je nog maar 1 keer naar de noordpool bent gegaan. misschien zijn ze wel 3 keer zo zwaar als ja, of zelfs meer. hebben ze klauwen en tanden en een geweldige geur. wat ik gemerkt heb. 'Wat doe jij hier eigenlijk?'' vroeg het meisje. ''ik ben op weg.'' zei ik vaag. het meisje merkte dat ik het koud had en bood me een stel warme kleren aan. 'Hier, houd je warm.'' ze leek me moeder wel. altijd nieuwsgierig, niet de slimste en wil dat je gezond en warm blijft. ugh, hou zouden ze het eigenlijk nu doen? zouden ze nog steeds naar me opzoek zijn en waarschijnlijk nog steeds spotjes uitvoer? zou ons huis nu extra bewaakt worden en krijgen mijn zusjes thuisles? of waren ze hun leventje weer aan het oppakken en was mijn vader weer geïnteresseerd in aandelen? geen idee, misschien waren ze nu ook gewoon wat voorzichtiger. en verder niet. even aarzelde ik maar alleen het vlammetje hier kon me niet warm houden. ik strekte mijn hand al uit om de kleren te pakken maar hoorde ineens stemmen. ik keek de holle boom uit en zag tussen de vallende sneeuw een stel bekende rugzakken. vel gekleurde rugzakken die ik ook bij de blokhut had gezien. ''blijf stil!.'' siste ik. ik drukte de kleren tegen de mond van het meisje aan zodat ze niks meer kon zeggen en draaide de gasfles dicht. ik bleef naar de groep mensen kijken totdat ze helemaal uit het zicht waren. iedereen die ik zag droeg een rugzak, dus of degene zonder liep hier nu in zomerkleding rond of kreeg wat van een ander, want die persoon achterlaten zou vreemd zijn. ik zocht tussen de kleren een vest uit en griste het ertussen uit terwijl ik de rest terug aan het meisje gaf. terwijl ik het vest over mijn schouders heen legde vroeg ik naar de naam van het meisje,

Laatst aangepast door Pelangi op za sep 01, 2012 3:01 am; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Kora
Nieuweling

Over jouw personage

BerichtOnderwerp: Re: mountains~   vr aug 31, 2012 4:33 am

"Blijf stil!.."siste ze.Ze duwde de kleren tegen mijn mond aan.Fijn.Maar toen zag ik waarom ze het deed.Een paar mensen liepen voorbij.Oke, weird.Ik haat dichtbevolkte stammen.En dan nog die rugzakken.Te fel.Toen de mensen uit het zicht verdwenen waren, gaf ze de kleren terug aan mij.Het andere meisje vroeg hoe ik heette."Kora,"zei ik kort.Het zo egoistisch zijn als ik nou: Mijn naam is Kora, van de zuidpool zou zeggen.Toch?Dan ben je echt een nerd.Ik zuchtte."Hoe heet jij eigenlijk?"vroeg ik daarna.Ik deed de kleren terug in mijn zak en pakte wat hout.Ik legde het voor de boom neer.Waarna ik nog wat takken met flik wat bladeren pakken, waarmee ik de boom omringde.Als een soort onzichtbaar kamp.Het hout legde ik nu op elkaar, waarna ik met een dennestokje.een bladje warm vreef.Er ontsond een klein vlammetje, het brandende blad legde ik op het hout.Dat weer goed begon te branden.Ik liep even het 'onzichtbare kamp' uit, om te kijken of je er iets van zag.Je zou denken dat het een omgvallen tak was, meer niet, perfect.Ik ging er weer in het vuur meer leven te laten geven.Toen kreeg ik hem in goede staat.Zo bleven we warm, omdat ik het had afgesloten, en de warme lucht geen kant op kan.Dat was handiger dan koud blijven en ontdekt worden, niet?

_inspiloos_

Wame || Kora
Profiel bekijken
Pelangi
Hunter

Over jouw personage

BerichtOnderwerp: Re: mountains~   zo sep 02, 2012 7:13 pm

200ste post~

''kora'' antwoordde het meisje, kort daarna zuchtte ze. was ze niet blij met haar naam? kora klonk ieder geval beter dan pelangi. en vooral als je niet goed in gym bent. dan heet je nog al snel plankie. wel is het nu mijn bij naam geworden, en ben ik inmiddels beter in gym geworden. alleen omdat ik in dieren kan veranderen. vooral de kat heeft mij lenig gemaakt. het is echt een hele klus om je been in je nek te leggen. het verbaasde me wel dat akis mij nog geen plnkie genoemd heeft. ik heb heb namelijk wet wat zitten pesten en dan kan het snel in je op komen om mij plankie te noemen en af te snauwen. maar hij kon natuurlijk ook schuldig zijn omdat hij mij heel anders voorstelde. dat ik een rijke kakkert was die zichzelf helemaal geweldig vond, en die iedereen met minder geld de grond in boorde. terwijl ik een meisje was dat haar achtergrond haate, vervloekt was en zo veel mogelijk anders wilde zijn. "Hoe heet jij eigenlijk?" kora haalde me uit mijn gedachtes waardoor het even duurde voordat ik antwoordde. ''ik ben pelangi.'' ik wete nog hoe akis op mijn achternaam reageerde dus liet ik hem deze keer maar geheim. het meisje begon stukken hout uit haar zak te halen en liet ermee naar buiten. terwijl ze nog wat meer takken vond begon ze de ingang van de hollo boom te verbergen. ik rolde met mijn ogen. veel nut zou het niet hebben. dit is een dennenboom. de takken beginnen meestal bovenaan en het zal dus vreemd zijn als er ineens bij de onder kant van de boom een hoop takken zouden zitten. ik liet het meisje haar gang maar gaan, ik kon zelf nog makkelijk ontsnappen. langzaam werd de hele ingang van de boom versperd door takken. met wat moiete kwam kora de boom were in en legde nog wat overige takken in de boom en begon met een takje en een stuk blad de stukken hout op te warmen en er een vuur van te maken. ''het zou kunnen maar jij komt waarschijnlijk niet van fanterria he?'' het meisje had de goede kleren voor een koud klimaat maar de enige plaats waar goede warme kleding was dat was hier. maar dit is het gebied van de reuzen. ''ik kom hier ook n iet vandaan.'' zei ik om er voor te zorgen dat het meisje wel zou moeten antwoorden. ''ik ben in een bos rond mijn huis in het gat gevallen. mijn vriend zag me net niet, anders was hij wel mee gegaan. '' waarschijnlijk zou kora nu ook gaan vertellen hoe zijn hier is gekomen. hierdoor zou ik ook haar afkomst kunnen raden. alleen weet ze van mij nog steeds niet dat ik hartstikke rijk ben. ze weet alleen dat mijn huis in het bos zou kunnen staan.

Profiel bekijken
Kora
Nieuweling

Over jouw personage

BerichtOnderwerp: Re: mountains~   ma sep 03, 2012 6:56 am

''ik ben in een bos rond mijn huis in het gat
gevallen. mijn vriend zag me net niet, anders was hij wel mee gegaan.
'De rest had ik ook wel gehoord, maar ik dacht er niet aan."Ik sliep
gewoon, in mijn iglo.Ik werd wakker, en ik voelde alles behalve m'n
bed."Zei ik maar.Het was precies wat er was gebeurd.Ik wist ook niet hoe
het kwam.Het zat gewoon zo in elkaar.Ik merkte dat Pelangi in gedachten
zat.En het is best gaaf dat ze een sapesshifter is.Ik ben gewoon...niks.waarom leefde ik?Mijn leven is een nutteloos leven.Ik miste Koia, mijn wolf.Ze was altijd trouw.Ik kende de wolven taal zelfs.Alleen even een wolf vinden, dan kan ik de weg weten.Ik weet niet waarom, maar ik denk dat Pelangi en ik wat gaan meemaken.Maar wat?geen...idee.

Wame || Kora
Profiel bekijken
Pelangi
Hunter

Over jouw personage

BerichtOnderwerp: Re: mountains~   ma sep 03, 2012 6:40 pm

"Ik sliep gewoon, in mijn iglo.Ik werd wakker, en ik voelde alles behalve m'n bed." een iglo, dat betekende dat ze uit een koud klimaat kwam. Scandinavië? Noordelijke deel van Canada? Ik heb geen idee, misschien kan ik er later nog achter komen. Nadat ik uit mijn gedachtes was gekomen zat het meisje in gedachtes. Haar gezicht verstrekte en ik zag haar lippen hangen. Had ik nu een gevoelig stuk bij haar los gemaakt? Wauw, dat is snel. Ik begon pas nadat ik een hele riedel met problemen had opgehoest voor dat we naar jellal gingen. "je mist je huis hè?" vroeg ik waarna ik door de versperde ingang keek. In de verte zag ik het silouete van mijn zusje. "tyla." fluisterde ik. Ik draaide mijn hoofd om naar kora die nogsteeds in gedachtes zat. "kora wet moeten gaan." nog voordat ze een waarom kon vragen had ik mijn volgende antwoord al weer klaar. "er gaat iets gebeuren en dat voel ik. " ik pakte mijn tas en lage die op mijn schouders over het vest heen. Ik maakte de banden vast en trapte de 'deur' in. Ik liep haarbuizen en hield mijn arm voor mijn gezicht tegen de sneeuw. Ik had het meisje nog niet echt bestudeerd. Ik draaide me om, terwijl ik wachtte op kora haar haar was in drie staarten verdeeld. Eentje op haar hoofd en twee over haar schouders heen. Haar ogen waren hemel blauw en haar gezicht had een sterke uitstraling. Haar lichaams bouw was moeilijk tezien onder die hoop kleding die ze droeg. Wel was heet kleding in blauwe tinten en wit bont. Ik schatte haar net iets ouder dan mij. "schiet op!" ik draaide me weer om en begon met lopen. Ik zal tyla naar mete lopen. Ze droeg nogsteeds hetzelfde jurkje als eerst. Terwijl we naar elkaar toe liepen begonnen we met een gesprek. "Pelangi." zei ze vrolijk. "je Wert het nog, wanneer ik kom zal het gevaar komen."" haar stem klonk nogsteeds even vrolijk. Ik keek snel achterom of kora kwam. Nogsteeds niet. "ja, ik heb het onthouden. Maar wat gaat er gebeuren?" tyla weer naar de boom. Ik zag een plek in de lucht donker worden. Eentje die steeds groter werd en lager kwam, totdat het leek alsof een reuzen voet naar beneden kwam. "kora!" riep ik terwijl ik naar de boom rende. Ik greep haar arm vast en de gasbrander die er nog lag. Ik sleurde ze beide mee naar buiten richting mijn zusje.

Profiel bekijken
Kora
Nieuweling

Over jouw personage

BerichtOnderwerp: Re: mountains~   di sep 04, 2012 5:19 am

Ik zat nog steeds in gedachtes.Ik hoorde niks van buitenaf.Totdat ik aan mijn arm werd gesleurd.Pelangi sleurde me naar...Een open plek?Ik was erg in de war.Boven me zag ik een grote, soort voet achtige duisternis op ons af komen.Mijn gezicht stond bleek.Was het een reus?Wacht...EEN REUS!?R-reuzen horen thuis i-in spro-o-okjes.Dit ging ons verpleteren, VERPETEREN!!!I don't wanna die yet!Oke, nu niet als een boskip gedragen.Zei ik in mezelf.Gedraag je als een wolf.Gedraag je als de strijder van het woud.Dat is wat ze vertelden toen ik jong was."Pelangi, waarom gaan we naar een open plek?We moeten vluchten!"bracht ik uit me mond.Nou waren de rollen even omgedraaid.Ik draaide me om en sleurde haar mee naar een plek ver weg van de voet afdruk, maar ze bleven komen.Ik rende met Pelangi in mijn hand snel naar een andere plek, een kilometer verderop ofzo.Het was een stuk minder koud, en ik begon te zweten.

-nieuw gebied komt eraan, vandaar korte post Wink-

Wame || Kora
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: mountains~   

mountains~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum